Tuesday, October 13, 2009

Contoh Skor Lagu tradisi melayu untuk latihan orkestra



Sejumlah isi dan media samada visual atau audio yang menarik dari arkib blog dan artikel ayng sentiasa terkini untuk dikongsikan dengan pengunjung blog ini dimana kebanyakan material yang saya sediakan mudah diakses dan sesuai dengan media alternatif ini. 

Pengetahuan asas  dan sediada dalam penghasilan media dan isi-isi seperti audio, video dan modal intelek dalam bidang muzik yang dimiliki sememangnya banyak membantu dalam penghasilan blog orkestra ini.
Latihan anda mungkin boleh difokuskan kepada skor-skor muzik tradisional yang mempunyai keistimewaan tersendiri dan saya akan menyediakan link untuk visitors download bahan seperti sampel skor yang telah dihasilkan.

1 comment:

  1. Saya mohon kerjasama admin untuk mendapatkan skor lagu tradisional / pop Negeri Sembilan yang popular seperti Ubek Kan Denai, Beranak Empat Den Nanti Juo dan Apo Kono Jang. Sekian terima kasih.

    ReplyDelete

SMSAH - FINALE ORCHESTRA 2009 (DANSE DIABOLIQUE

SMSAH Alvamar Overture 2004

.:Downloads Available:.

Umum
Panduan Penubuhan Orkestra Band(PaperWork)
Buku Panduan Orkestra (sreenshot)
Sibelius Softwares
Sound Forge -Audio Editing Pro
Audio To Midi Converter
Orhestral Instruments & Prices list
Skor Lagu tradisional /Rakyat
Jong-Jong Inai (part 1)
Lenggang Mak Limah
Anok Udang

Puteri Santubong
Skor Lagu-lagu P. Ramlee
Getaran Jiwa
Rindu Lukisan
Anak Ku Sazali ·
Azizah ·

Bahasa Cinta ·
Barang Yang Lepas ·
Berkorban Apa Saja ·
Bulan Dipagar Bintang
Skor Lagu Inggeris
Diabolique

SBP Wind Orchestra SMSAH Danse Diabolique may 2008

SMSAH Band

.:Disclaimer:.

Reminder:
Please be aware that Satu Gubahan Lagu accepts no responsibility for the materials you are downloading. The same applies to the information provided about in the lists, as the infos owners can modify it without notifying us. Even if we try to check the files for viruses ourselves, we cannot guarantee 100% that they are clean. For your own protection ALWAYS check downloaded files for viruses.

Perhatian:
Blog ini tidak akan dipertanggungjawabkan liabiliti keatas mana-mana material dan informasi yang dipaparkan dan skor-skor adalah hak milik pemilik blog. pastikan sebelum memuatturun material ini, anda SENTIASA semak perlindungan komputer anda dari virus.